List of MUIR Social Media for Q&A

รายละเอียดและข้อมูลช้องการติดต่อสื่อสาร (Q&A) ของกองวิเทศสัมพันธ์ 

No.

Details

URL 

Notes

1

FACEBOOK | MahidolGlobal
10K followers • 57 following

Public for everyone

2

X (Twitter) | @MahidolGlobal
108 Followers • 20 Following

Public for everyone

3

YOUTUBE | @MahidolGlobal
By the International Relations Division

Public for everyone

4

LinkedIn | Mahidol University
60K followers • 39K alumni

Public for everyone

5

Line Group |  MU-IR 2020-2024 
Only for MUIR-Network members

***Private - This Line Group is exclusively for members of the Mahidol University International Relations Division Network (MUIR Network). Only authorized members are permitted to join this private group.

6

Mahidol University Q&A Online System

Web board By Mahidol University

Public for everyone

*หมายเหตุ: ข้อมูล ณ วันที่ 22 เมษายน 2567

MUIR Social Media for Q&A

เว็บไซต์ของกองวิเทศสัมพันธ์ (op.mahidol.ac.th/ir) และแพลตฟอร์มโซเชียลมีเดียของเรา “MU Global” (Line, Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube และ MU Q&A System Web Board) มุ่งเน้นให้บริการด้านข้อมูลและการสื่อสารสองทาง (two ways communication) อย่างมีประสิทธิภาพสำหรับนักศึกษา บุคลากรและผู้เกี่ยวข้องผ่านรูปแบบคำถามและคำตอบ (Q&A) และการทำกิจกรรมต่าง ๆ โดยใช้แพลตฟอร์มเหล่านี้เพื่อส่งเสริมการสนทนาเชิงโต้ตอบ การตอบคำถาม และให้ข้อมูลที่มีประโยชน์ต่าง ๆ พร้อมทั้งเสริมสร้างการมีส่วนร่วมและความโปร่งใสกับนักศึกษา บุคลากรและผู้มีส่วนได้ส่วนเสียที่หลากหลายของเรา

  • เว็บไซต์จะทำหน้าที่เป็นศูนย์กลางข้อมูลโดยให้ข้อมูลและอัพเดตที่เกี่ยวข้องกับความสัมพันธ์ระหว่างประเทศตลอดจนกิจกรรมทั้งหมดที่เกิดขึ้นภายใต้การดำเนินงานของกองวิเทศสัมพันธ์ มหาวิทยาลัยมหิดล

  • ขณะเดียวกัน ช่องทางการสื่อสารทางสังคมออนไลน์ อื่น ๆ อาทิ Line, Twitter, Facebook, LinkedIn, และ YouTube มุ่งเน้นในการใช้แพลตฟอร์มเหล่าเพื่อการติดต่อสื่อสาร การเข้าร่วมกิจกรรม การตอบคำถามและแบ่งปันความคิดเห็นเกี่ยวกับ โครงการต่าง ๆ ทุนการศึกษาและกิจกรรมเพื่อความเป็นนานาชาติที่จัดขึ้นภายใต้การดำเนินงานของกองวิเทศสัมพันธ์ มหาวิทยาลัยมหิดล

Our website (op.mahidol.ac.th/ir) and Mahidol Global’s social media platforms (Line, Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, and MU Q&A System Web Board) are focused on facilitating effective two-way communication for customers and stakeholders through a question-and-answer format.

Through these digital channels, our goal is to foster interactive dialogue, address queries, and provide valuable information, enhancing engagement and transparency with our diverse community of customers and stakeholders.

  • The website serves as an information hub, offering resources and updates relevant to Mahidol University’s international relations.

  • Additionally, Mahidol Global’s Line, Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube channels utilize these platforms to engage audiences, respond to inquiries, and share insights on the International Relations division, Mahidol University’s international initiatives, programs, and events.